bw2.jpg

sakarias-2.jpg

AlfB&W.jpg

Biskop ToRkild Masvie

Torkild Masvie er biskop i Den lutherske kirke i Norge og har en del av sin stilling i Messiaskirken. Han er cand. theol. fra MF i Oslo. Han har siden han ble ordinert blant annet arbeidet som skolelagsprest, vært rektor på Hald bibelskole og arbeidet som leder for Caspari-center i Jerusalem. Torkild er gift med Inger, bor på Høyenhall, og er glad i å svømme når han finner tid.

E-mail: torkild.masvie@lkn.no

Hovedpastor Sakarias Ingolfsson

Sakarias Ingolfsson tjener som sokneprest i Messiaskirken og som assisterende rektor i Ad-Fontes pastorutdannelsen. Sakarias har mastergrad i teologi og misjon fra Fjellhaug internasjonale høgskole og tar nå videreutdannelse fra Concordia Theological Seminary i Ft.Wayne. Han har jobbet flere år som områdearbeider og forsamlingsleder i NLM. Sakarias bosatt i Spydeberg. Han er gift med Margrethe og har tre barn.

E-mail: sakarias.ingolfsson@lkn.no

Prest Alf Danbolt

Alf Danbolt er pensjonert prest som gjør frivillig tjeneste i Messiaskirken og som rektor i Ad-Fontes presteopplæringsprogram. Han er cand. theol. fra Menighetsfakultetet. og har blant annet arbeidet som generalsekretær i Norsk Søndagsskoleforbund. Han har vært hospitant på doktorgradsprogrammet ved MF. I tillegg har han hatt forskningsopphold ved flere teologiske institusjoner i utlandet. Alf er gift med Torill, bor på Tomter i Østfold og liker å lese og bruke tid sammen med barnebarna.

E-mail: alf.danbolt@lkn.no

Telefon: 404 08 856 @